Sinan AKDEMİR – Kişisel Blog

Menu
  • Anasayfa
  • 5.Sınıf – TYMM
  • 6.Sınıf
  • 5.Sınıf ( Eski )
  • Scratch
    • Scratch 6. Sınıf
    • Scratch 5. Sınıf
  • OYUNLAR
    • Hanoi Kuleleri
    • Kurt Kuzu Ot
    • SUDOKU
  • KODLAMA
    • PictoBlox ( Scratch Gibi )
    • Scratch
    • Kodla Büyü
    • Blockly
    • Code Org
    • Compute IT
    • Silent Teacher
    • Little Dot
  • Bilgisayar Bilimi Kur 1
  • EĞİTİMLER
    • Python Eğitimleri
    • Scratch Eğitimi

Bilgisayar Bilimi Kur 1

KUR1 NOTLAR

1- ETİK 2- Bilgi Güvenliği 3- Problem Çözme Yaklaşımları ve Kavramları 4- Problem Çözme Süreci 5- Problem Çözme Yaklaşımları 6- Algoritma ve Akış Şeması Örnekleri 7- Programlama Yapısı 9- Python ile Programlamanın Temelleri 10- Değişkenler ve Değerler 12- Koşullu İfadeler 13- Döngüler 14- Fonksiyonlar

 

5.SINIF TYMM ( 1. DÖNEM )

  1. 1. Hafta - Bilişim Teknolojilerinin Sınıflandırılması
  2. 2. Hafta - Bilişim Teknolojilerinin Etkileri ve Dijital Sağlık
  3. 3. Hafta - Dijital Vatandaşlık Uygulamaları
  4. 4. Hafta - Yapay Zekâda Temel Kavram ve Özellikler
  5. 5. Hafta - Bilgisayar Sistemlerinin Kullanımı
  6. 6. Hafta - Dosya ve Klasör Yönetimi
  7. 7. Hafta - Görsel Düzenleme Programlarına Giriş
  8. 8. Hafta - Görsel Tasarıma Yönelik Kurgu Oluşturma
  9. 9. Hafta - Kelime İşlemci Programlarına Giriş

6.SINIF ( 1. DÖNEM )

  • 1. Hafta - Bilişim ile Değişim
  • 2. Hafta - İşletim Sistemimi Tanıyorum
  • 3. Hafta - Dosyalarım Nerede?
  • 4. Hafta - Artık Daha Bilinçliyim
  • 5. Hafta - Yaratıcı Ürünlerimiz Nasıl Korunuyor?
  • 6. Hafta - Dijital Dünyanın Suçluları
  • 7. Hafta - Dijital Dünya
  • 8. Hafta - 1. Yazılı Hazırlık
  • 9. Hafta - Bilgim Değerli ve Güvenli
  • 10. Hafta - Dijital Tehlikeler
  • 11. Hafta - Bilgisayar Ağları
  • 12. Hafta - Ara Tara Sor Sorgula
  • 13. Hafta - İletişim Benim İşim
  • 14 -15. Hafta - Sayılarla Oynuyorum
  • 16. Hafta - Ses ve Video İşleme Programları
  • 17. Hafta - 1.Dönem 2. Sınava Hazırlık
  • İletişim

Sinan AKDEMİR – Kişisel Blog © 2025. Tüm hakları saklıdır!